sobota 10. ledna 2015

Artificial nails? Yes or no?


Upřímně, dlouho jsem je chtěla zkusit, jenže z jedné strany chvála a z druhé naopak špatné zkušenosti, takže mi trvalo trošku déle, než jsem do toho šla, ale RISK JE ZISK. Vlastně jsem si to chtěla v hlavě tak nějak i srovnat, zda bych je měla opěvovat nebo odsuzovat.

Původně jsem na ně chtěla jít s kamarádkou, jenže se mi změnily plány a nakonec jsem na ně zašla spontánně v době, kdy jsem byla v OC Chodov.

Ano a je to relax. Prostě sedíte a užíváte se. Jediné, co řešíte, je délka, tvar a barva nehtů. Nic víc. Já sice až tak v pohodě nebyla, přece jsem tam byla poprvé a dle zkušeností kamarádek jsem se bála možných problémů, jenže u mě to proběhlo naprosto suprově, sice jsem jim tam možná trošku zamotala hlavu, když jsem stále chtěla, aby mi nehty zkrátili nebo je více zapilovali. Ano zapilovali... to byl trošku problém, nebyla jsem se s nimi schopná domluvit, že je chci do špičky a slečna na mě pořád: "kulatý", ale je to o tom, že se nesmíte nechat dát a musíte být slyšet, nakonec jsem poprosila jednu šikovnou pracovnici, aby to slečně vysvětlila a tadáá nehty do špičky najednou šly.
POKRAČOVÁNÍ >>>

Celkem jsem tam strávila zhruba něco přes hodinu, možná hodinu a půl. Já si ten strávený čas nad nicneděláním užila, bohužel když jsem odcházela, všimla jsem si, že mám malíčky lehce zažloutlé a prsteníčky taky, což mi docela nelichotilo, když jsem nehty chtěla mít přírodní, lehce narůžovělé, aby nebylo hned vidět, jak odrůstají.  Bylo mi vysvětleno, že jsem je měla blízko u té lampičky, a že až strčím ruce do studené vody, zmizí to. No, nadšená jsem nebyla, domlouvat se s nimi jde taky celkem těžce, nicméně jsme se dohodli, i přestože slečna si byla jistá, že to zmizí, že jestli to nezmizí do dalšího dne, jsem tam jako na koni.

A opravdu do večera zažloutnutí zmizelo. Doposud jsem z nehtů nadšená, nemusím se starat o manikúru nic... a dokonce i nehty ráda ukazuji! Takže za mě ano! Jen nesmíte stále chodit na nové, lepší je doplňování, protože u toho Vám neobrušují Váš přírodní nehet :).

PS: Přidávám foto mých nehtů, jen se omlouvám, mám je již čtvrtým týdnem, takže odrost tam vidět lehce je ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat