neděle 18. ledna 2015

DIY: your old artificial nails


Zdravím!
Jak jste si v jednom z mých starších článků mohli všimnout, měla jsem, tedy stále mám umělé nehty, bohužel mi odrostly, některé se zlámaly... jenže jsem byla nemocná, a tak jsem si na doplnění nemohla zajít a upřímně? Dlouhé umělé nehty jsem si strhnout nechtěla, kdo by chtěl nazpátek ty obyčejné krátké?
Co tedy s tím? Nehty zlámané, odrostlé a vůbec ne takové jako dřív. Rychlá pomoc? Udělat si doma nové!

DIY aneb Do It Yourself
Není to vůbec těžké, stačilo lepidlo na nehty a nalepit ty zlámané nazpět do původní polohy (koupíte v jakékoliv drogerii cca. 30Kč). Potom už jen zarovnat průhledným lakem nedokonalosti, aby plocha umělého nehtu i toho vašeho byla jakžtakž v rovině a pak už jen nanést vrchní vrstvu laku dle Vašeho výběru a tadáá nehty jsou na světě, vydrží Vám déle a nemusíte hned spěchat s novými.

POZOR: tohle DIY je ale spíše pro vytrvalejší typy, já opravdu nejsem člověk, co dokáže dlouho nic nedělat a čekat až mu nehty uschnou :D, takže jsem se škrábancům a bublinkám po hustách vrtstvcáh laku nevyhnula, ale co, vždyť jsou jen náhradní a skoro zadarmo. :)

Ještě přidávám fotku mých původních nehtů, ale tady ještě nejsou tak zničené, jak vypadají teď.




Žádné komentáře:

Okomentovat